6 sep. 2011

133. ja har lekt klart.


leken är slut. 
om man vill se det hemliga så har man möjlighet till det nu. 
men jag lovar ingenting. 
ingenting om er uppfattning eller upplevelse kring min gestaltning. 
det är liksom upp till er, upp till er om ni redan är nöjda med min gestaltning eller om ni känner att ni måste se mer. 
för vissa av er så kanske min gestaltning redan är klar.
låt den då vara klar.
se inget mer.          spelet3
men jag lovar ingenting.
om ni måste se mer så kräver ja att ni lovar att vara tysta om det. 
ingen ska behöva höra från någon annan vad min gestaltning handlar om.
det kan förstöra någons upplevelse.                 
men om det nu är så att ni har sett det bägge två eller alla tre eller hur många ni nu är så prata på, diskutera, men håll det för er själva. 
jag kanske pratar om min gestaltning med er, om ni vill, kanske.   
leken är slut när ni listat ut/hittat/sett lösenordet som behövs för att se filmen som finns längre ner. 
lösningen på hela sommarens projekt finns på denna sida. 


tack.  





 
HD och fullskärm rekommenderas


2 kommentarer:

  1. men. hur bryter du texten..."läs mer..."
    jag försöker o försöker...

    är det just denna template som kan det?

    /M

    SvaraRadera
  2. det borde finnas i alla templates, verktyget heter "infoga brytning" och ligger precis efter "infoga bild" och "infoga video" hos mig. ja lägger upp en liten film här på bloggen strax om hur ja gör.

    /S

    SvaraRadera